GÜNCEL HABERLER

Ana SayfaGüncel Haberler

SANAYİCİ SÖYLEŞİLERİNDE E-TİCARET STRATEJİLERİ ELE ALINDI

Sanayici Söyleşilerinde E-Ticaret stratejileri ele alındı
Sanayici Söyleşilerinde E-Ticaret stratejileri ele alındı Resim Adı 0 Resim Adı 1 Resim Adı 2 Resim Adı 4 Resim Adı 5 Resim Adı 6 Resim Adı 3

ASRİAD İş Geliştirme Başkanlığı tarafından organize edilen, Sanayici Söyleşileri "E-Ticareti Dert Edinenler Programı", 2 Haziran Çarşamba günü Zoom ve Youtube kanalları üzerinden gerçekleştirildi.

Programa ASRİAD Genel Merkez Yönetim Kurulu üyeleri ile şubeler ve genel merkez teşkilatına bağlı çok sayıda iş insanı katıldı.
 

Moderatörlüğünü ASRİAD E-Ticaret Başkanı Fatih Demir'in yaptığı programda My Valice Genel Müdürü Osman Coşkun, Wiwico Dijital Pazarlama Ajansı'ndan Dijital Pazarlama Uzmanı Fırat Kılıç ile E-Ticaret Danışmanı Ayhan Eren konuk oldular. 
 

Program, ASRİAD E-Ticaret Komisyonunun faaliyetleri hakkında program moderatörü Fatih Demir'in yaptığı bilgilendirme ile başladı. Fatih Demir daha sonra E-Ticaret faaliyetinde bulunan şirketler, dijital dönüşümün önemi ve E-İhracat verileriyle ilgili sunum gerçekleştirdi. 
 

Demir'in sunumunun ardından My Valice firması Genel Müdürü Osman Coşkun, e-ticaret pazar yerleri, e-ticaretin artı ve eksi yönleri, e-ihracat ve firmasının pazar yerlerinde yapmakta olduğu çalışmalar, müşteri sadakatinin önemi, marka bilinirliğinin önemi gibi konularda bilgilendirmede bulundu. 
 

E-Ticaret Danışmanı Ayhan Eren, pandeminin oluşturduğu farkındalık, e-ticaretin zorunluluğu ve nereden başlanması gerektiği, kendi markalarına sahip firmaların izlemesi gereken stratejiler,  e-ticaretin dinamikleri, e-ticaret pazar payındaki farkındalık, doğru hedefleme, pazar yerlerinde yapılması muhtemel yanlışlar, ürünü anlatan görsellerin ve ürün tanımlamanın önemi, ürün isminin arama motoru optimizasyonuna uygun tanımlanması ve ön sırada çıkmanın nasıl sağlanacağı konularına ilişkin önemli tanımlamalar yaptı. 
 

Wiwico Dijital Pazarlama Ajansı'ndan Fırat Kılıç ise dijital pazarlamada reklam vermenin önemi, sosyal medyayı etkin kullanmanın yolları, sosyal medya platformlarına özel içerikler üretmek ve veri analizi yapmanın önemi, hashtag yapmanın doğru kitlelere ulaşmada yeri, sattığımız ürünün hitap ettiği yaş kitleleri, hedef kitlelerin tanınmasının faydaları, web sitesi hizmeti alınırken dikkat edilmesi gereken hususlar, CEO çalışmaları, mobil uyumluluk gibi konularda teknik detaylara yer verdi.
 

Program moderatörü Fatih Demir tarafından 23 dilde hizmet veren ASRİAD AVM'nin çalışmaları ile işleyiş şekli hakkında yapılan bilgilendirmenin ardından soru-cevap bölümü sonrası program sona erdi.

 

02 Haziran 2021